« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Wystąpienia mieszkańców.

2. Spotkanie z Dyrektorami Szkół dotyczące:

3. - podniesienia poziomu nauki i ułatwienia dzieciom startu do szkół średnich,

4. - rozwoju kulturalnego - wizyty w teatrach, muzeach, galeriach,

5. - zajęć pozalekcyjnych - płatnych i bezpłatnych,

6. - sal sportowych i ich przystosowania do zajęć sportowych.

7. Spotkanie z Dyrektor KDK w sprawie powołania Rady Programowej.

8. Sprawy różne.

9. wniosek o zagospodarowanie terenów przy Szkole Podstawowej nr 6 w Opaczy na cele sportowe.

10. wniosek o zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 2

11. wniosek o pozytywne zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie nadania statutu KDJ i wprowadzenia go na najbliższą możliwą sesję.

« Powrót do strony głównej